Våffeldagen 25 mars 2010.



Topp: H&M, Kofta: H&M, halsband: Mammas, jeans: Acne, skor: Dinsko

Våffeldagen idag. Försökte våffla håret dagen till ära, våfflor i håret är ju bättre än inga våfflor alls. Tyvärr blev det inte mycket till våfflor i håret heller all min morgon stress. Mitt mission idag var att haffa den röda rosklänningen från Spring kollektionen, var inne i första butiken tio över tio och den var redan slut. Efter att ha sprungit in i tio H&M butiker utan resultat gav jag upp. Jag är på riktigt ledsen, kalla mig materialist. Lyckades ialf haffa den finfin roskavajen från kollektionen, men efter att ha provat den känns det inte alls jag så den får åka tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0