Min vecka elva.


Har skrattat på riktigt. Pratat gamla minnen. Haft grym träningsvärk. Ätit korv med bröd och tänkt att det tusan är underskattat. Jobbat på mitt favoritställe. Solat på balkongen. Umgåts med underbara människor. Storhandlat två gånger. Shottat turkiskpeppar mitt i veckan. Cyklat och hållt på att slå ihjäl mig. Gråtit mig till söms. Firat lillebror. Ätit jordgubbstårta. Trott att våren ska komma och blivit besviken på snön. sjungit med i låtar som jag trott att jag glömt texten till. Velat krama sönder men istället sprungit iväg.

Ska avsluta veckan med Johan Falk och hoppas på att nästa vecka blir grym, trots att den kommer starta med min största skräck blodprov.


(Bild: Lelove of course!)

Kommentarer
Postat av: Sabina

har sett den Johan Falk som går ikväll och den var kalas bra =)

2010-03-21 @ 20:44:50
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0