And lately I’ve been trying not to fall apart.


I morse vaknade jag ur en obehaglig mardröm. Försökte somna om och drömma något annat, de gick inte. Solen sken in genom mitt fönster och det droppade äntligen från hustaken. Fick en kram av min chef när jag kom till jobbet. Hade på mig converse utan att frysa ihjäl och jag kan inte ens minnas senaste gången det hände. Jag hade inte en enda otrevlig kund på hela dagen. Nya numret av Elle låg på hallmattan när jag kom hem. Jag åt taco till middag. Tittade på Saltön och önskade att jag bodde där. Nu lyssnar jag på Joshua Radin och dör lite. Livet, varför måste det vara så fint och fult på samma gång?


(Bild: Lelove)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0