Helg.


Snökaos i Stockholm i helgen. Grymma förseningar, när ska dem lära sig att det faktiskt kommer snö på vintern? Jag har ärligt börjat fundera på vad som händer om det aldrig slutar snöa. Jag menar tänk om det snöar och snöar, plötsligt blir det juli och snön ligger fortfarande vit utanför fönstret. How scary? Det är kanske då man ska se till att hamna inne med rätt sällskap eller möjligtvis bunkra upp med flygbiljetter till värmen?

Middag i fredags som sagt, pizza, bananasplit och vin. Gott! Mindre kul att vänta i timmar på försenade tåg. Igår var jag på spinning, tusan vad jobbigt, men bra att få upp konditionen. På kvällen åkte jag iväg och fick helstekt fläskfilé, klyftpotatis och min egen tzatziki alá Zandra. Kvällen avslutades med Joshua Radin, tända ljus och vin. Trevlig helg!



Min kväll spenderas självklart framför Wallender. Mina söndagskvällar är gjorda för svenska kriminaldraman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0